Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

NOVINKY

arr3AKO NAKUPOVAŤ PLNOSPEKTRÁLNE ZDROJE SVETLA?Zdroje svetla plnospektrálne, celospektrálna, fullspectrum, daylight spektrum, natural spektrum,... arr3TEPLOTA CHROMATICKOSTITEPLOTA CHROMATICKOSTI Je farba bieleho svetla meraná v Kelvinoch.. Tento parameter sa po na... arr3ZIMNÁ AKCIA – VAŠE SÚKROMNE SLNKOPripravili sme pre vás zimnú ponuku, s ktorou si vo vašom byte, dome alebo firme môžete urobiť letnú... arr3AKO POMÁHA ZDRAVÉ SVETLO?Plnospektrálne osvetlenie (umelé) je také, ktoré má index podania farieb RA vyšší ako 90 (v USA... arr3ČO JE TO PLNOSPEKTRÁLNE OSVETLENIE?Svetlo liek budúcnosti Jacob Liberman Škodlivé osvetlenie fakt či výmysel? Ľudská spoločnosť sa v...

KONTAKTY

SolarPro
1. maja 11,
91101 Trenčín
tel: O948 88I 52I
napíšte nám

INFO » Spôsob riešenia sporov
Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

Doplnok v zmysle novely Zákona, ktorý odporúčame implementovať priamo do Obchodných podmienok eshopov.

§

Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@svetlozdravia.sk
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. 
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.